torsdag 26 juli 2012

Sommarutflykt.

DSC_0214
DSC_0229DSC_0243DSC_0250DSC_0270DSC_0289
En dag förra veckan begav jag mig mot Stora Holmen i Örebro för en eftermiddag tillsammans med min mor, syster, Carl-Johan och min fina systerson Valter. Vi åkte lilleputtetåg runt ön, gungade och kollade på djuren. Precis sånt som vi gjorde när vi var små på Stora Holmen. Dagen slutade med jordgubbar och grädde på altan hemma hos familjen. Valter var mer än nöjd. Det är så fint när bebisar har gräddklickar runt munnen. Men det finaste är ändå när jag kommer på besök och Valter ser mig parkera cykeln utanför fönstret och han spricker upp i ett stort leende och jag kan till och med höra hans skratt genom fönsterrutan. Det är fint. Det är kärlek. Det gör mig äckligt glad och lycklig. Snart fyller han 1 år. Och jag planerar och funderar över vad jag ska ge honom i hans första födelsedagspresent. Jag vill ge honom något speciellt. Och jag tror jag vet vad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar