fredag 7 september 2012

Tybbles bajsande elefanter.

DSC_0214DSC_0215DSC_0216DSC_0220DSC_0225
DSC_0232
Det är Cirkus i stan. I Tybble. Parc Tarzan. Det går omkring elefanter där och kameler och åsnor och män med vackra kroppar och rufsigt hår. Jag gillar inte Cirkus egentligen. Jag minns inte att jag någonsin gjort det? Men jag gillar djur. De är fina och vackra och kloka. Jag hoppas verkligen Cirkusen behandlar de väl. Men det är kanske inte alla elefanter som får resa till Sverige? Bara det. Vilken grej. Eftersom Valter ÄLSKAR djur så promenerade vi dit en eftermiddag. Han måste ju få se elefanter. Det är så vackra djur. Deras stora Dumbo-Öron och de långa snablarna och så ser det ut som att de ler lite när de kollar mot en. Sådär lite i smyg. Sen bajsar de en jättestor hög som landar i det gröngula gräset i Tybble. Det kommer växa bra till nästa år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar