lördag 10 november 2012

News.

Idag har jag haft en riktigt skön dag. Har haft en välbehövlig ensamstund med espresso och läsning på Must Pudel. Promenerat i Gamla Stan. Och hängt på ett event som heter Tallinn Vintage. Det var alltså någon slags vintagemässa. Det var som en liten del av himlen. Jag njöt. Köpte en klänning och en lång väst med guldhjärtknappar. Därefter gick jag till Pierre's chocolaterie och köpte chokladpraliner till mig och Sussi. Och avslutade på Lindex med att köpa en svart pälsjacka som det var rea på. Kanon. Nu är jag i princip redo för en sibirisk djävulsk vinter.

Lite news. I veckan var folk från kontoren i Köpenhamn och Stockholm här. De skulle ha lite utbildning med oss. Och jag har bland annat blivit erbjuden en ny tjänst. Jag blev ganska förvånad. Lite överrumplad. Trodde bara att jag skulle vara med och arbeta med det, delvis. Alla fall, tjänsten är en heltidstjänst som webfeed koordinator. Det innebär bland annat att ansvara för portal/webfeed, nyhetsbrev etc. Lite redaktörsaktigt. Jag vet inte allt riktigt ännu. Det verkar dock himla kul. Och med ens blev Tallinn ännu roligare. Tyvärr mor, syster, mormor och morfar. Jag är nog inte på hemväg än på ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar