måndag 12 november 2012

På begäran.

Nej, det ska inte bli en daglig vana att visa upp outfits här. Men på begäran av Lisa, som ville se mina nya inköp från lördagens vintage-shopping, så här kommer det. Har beskurit så att ni slipper se min osminkade nuna. Den gör sig inte online. Likaså, poserna, jag har tappat det.
En blommig klänning. Inga konstigheter. De flesta av er som läser känner mig. Jag gillar klänningar. Jag gillar blommigt. Fint.
Favoriten. En svart lång väst med guldskimrande knappar formade som hjärtan (från ett Parisiskt märke, viktigt att tillägga.) Till höger en påse från Rimi.
Inte så vintage. Mer Lindex. Min nya svarta päls. Älskar den redan. På fötterna ser ni mina fruktansvärt tjusiga inne-skor.

Det var lite av allt som jag shoppat. Ska bara, nästan, shoppa vintage här. Utbudet är enormt om man hittar till rätt butiker. Jag måste dessutom vara extra piffig på jobbet så jag lever upp till hur en webfeed koordinator ser ut. Eftersom jag tydligen ser ut som en sådan. Hur nu en sådan ser ut. Kanske ska googla? Fast jag är nöjd att jag inte ser ut som en hora. Eller städerska. Ja, det kunde verkligen varit värre.

P.S Vill passa på att säga grattis till min kära mor OCH min kära kusin Joel, som fyller år imorgon. PUSS på er!

8 kommentarer:

  1. Snygga kläder! =) Grattis till befordran!!

    SvaraRadera
  2. Joel och jag pussar tillbaka:) Så fina kläder på en fin tjej. 10 dagar kvar sen får vi träffas:)

    SvaraRadera
  3. Skitsnyggt. Gillar verkligen din stil :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Sara! Hoppas du trivs i Sverige igen ;)

      Radera
  4. Åh! Underbart att få se dina fina nya kläder. Kul att det finns mkt vintage där - är ju vad du vill ha! Saknar min modeikon här hemma. Jag börjar gå tillbaka till svart och grått, så vi måste träffas snart så jag kommer igång med prickar och färg igen ;) KRAM Lisa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du bad om det ;) Precis vad jag gillar, det kommer dock bli en dyr historia om jag fortsätter så här. Åh, men du, då får jag skicka massa bilder till dig på inspiration. Eller kom hit, så får vi shoppa tillsammans!!! KRAM

      Radera