tisdag 2 april 2013

Tere Rootsi.

UntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitled

I onsdags lämnade jag mitt rosa trähus i Tallinn och tog stora båten över balthavet, "hem" till Sverige. Örebronx. Till våren. Det är verkligen vår här. Och Valter. Fina underbara Valter som kramar och pussar en och det är precis det jag behöver för att skina upp lite extra och glömma bort tråkigare saker. Det har varit fullt upp sedan jag kom hem dessutom. Påsk. Mat. Godis. Familj. Vänner. Rensning av gamla lägenheten. Och idag har jag köpt dator av en trevlig snubbe på datorbutiken vid universitetet. Fick en väska och en rosa mus på köpet. Fint. Och så har jag sagt upp lägenheten helt och hållet. Nu är jag fri. Hela världen ligger för mina jäkla fötter. Men först: back to Baltikum! På lördag. Vi hörs.

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar