måndag 18 februari 2013

Cause I'm dreaming of places...

DSC_0497DSC_0519DSC_0605DSC_0617DSC_0663DSC_0733DSC_0788DSC_0793DSC_0834DSC_0889DSC_0913DSC_0946

Häromdagen rotade jag igenom gamla mappar med bilder. Har påbörjat en rensning av min fullproppade dator. Hittade några bortglömda Berlin-bilder. Från en bra sommar för snart två år sedan. Fick mig att bli sugen på att upptäcka mer öststäder. Vill åka tåg. Kanske buss bara för att det är så billigt. Men helst tåg. Och jag borde börja med Baltikum. För det är så nära just nu. Riga och Vilnius. Tartu. Och andra mindre städer här i Estland. Göra det istället för att dricka och dansa bort helgerna på mörka källarbarer. Men det är ju också kul. Och det är vinter och kallt och något måste vi värma oss med, här i öst. Frusna själar och kalla hjärtan. Men snart är det vår och snart är det sommar. Då kan vi leva och leka. Ännu mer. Tills dess ska jag nog ta det lite lugnt och spara pengar. Hitta på bra gratisnöjen. Ei... det kommer bli svårt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar