torsdag 13 december 2012

Lucka 13: Torsdags- och Lucia-middag.

IMG_2836

Lucka 13: Torsdags- och Lucia-middag på mitt skitiga golv.

Ja ikväll hade vi fancy-trash middag på mitt golv. Jag älskar att sitta på golv och äta och dricka vin. Köksbord är fint också, men lite överskattat ibland. Jag och Sussie jul-shoppade (till oss själva) idag efter jobbet och därefter gick vi på Rimi. Där köpte jag en klarröd basker och så köpte vi varsin Rimi fryspizza och ett italienskt vin av den finare sorten (nästan 6 euro!!). Därefter tog vi trammen hem och dukade upp middagen på mitt rumsgolv framför "Veckans brott" med världens bästa Leif GW Persson. Vill även tillägga att det lilla vinglaset på bilden är mitt bästa. Det har jag "lånat" från en bar här. Det kan vara bästa vinglaset jag någonsin ägt och jag släpper det aldrig. Det var torsdagen denna vecka och Lucia 2012.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar