lördag 6 oktober 2012

Huset på Leete Road.

Idag har jag varit och kollat på ett rum i ett hus lite utanför centrumhetsen. Det blev ett rum på våningen högst upp. Jag delar kök och toalett och dusch tillsammans med några andra. Bland annat Susanna. De övriga tror jag är ester, samt en engelsman. Så imorgon, söndag, bär det av. Flytttaxin tar mig från det mintblå huset i hörnet på Juhkentali Road, till det fallfärdiga huset på Leete Road. Tror det här kan bli bra. Kom jag undan lite billigare dessutom, än om jag skulle bott mitt i smeten. Trots den urbanälskande person jag är, så känns det bra. Herregud, jag bor ju i en europeisk huvudstad. Jag älskart. Jag ska författa lite mer inlägg angående Tallinn, jobbet, människor, bra saker och dåliga saker, konstigheter och allt annat. Är det något specifikt ni vill veta, tell me. Så berättar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar