onsdag 17 oktober 2012

Kvällens ord.

Fick ett infall ikväll och bestämde mig för att spela in en video med kvällens ord. Susanna stod bredvid mig och flinade och jag såg att hon tänkte "konstig blir konstigare.." Men hon känner inte till min webcam-historia. Många av er andra gör det och karriären gick ju som bäst när Irene och jag drack rödvin och trodde vi var Edit Piaff. Nu är jag dock solo. Lade ikväll ut det i vår grupp på Facebook och det var en uppskattad video och de skrek "mera mera mera" och hyllade mig som om jag vore kunglig. Jag är så blygsam jag vet. Här kommer det alla fall. Kvällens ord. Jag skulle dock vilja kalla detta ord för alla dagars ord. Då vi använder det jämt här i Tallinn. Ordet är: autobussijaam! Det betyder busstation och det var det första estniska ordet jag lärde mig. Jag älskar hur det låter.

1 kommentar:

  1. Edith Piaf-videon kan vara det bästa jag någonsin sett inspelat i hela mitt liv. SER-I-ÖÖST.

    SvaraRadera